UAS7: A strategic alliance of German Universities of Applied Sciences

UAS7 e. V. is an alliance of seven research-oriented universities of applied sciences with a strong international outlook. According to the principle of "together we are stronger", the Berlin School of Economics and Law, Bremen University of Applied Sciences, Hamburg University of Applied Sciences, TH Köln, Munich University of Applied Sciences, FH Münster University of Applied Sciences and Osnabrück University of Applied Sciences form a strategic alliance. They have been collaborating in selected areas ever since they established a joint Liaison Office in New York in 2005.